تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام قدردانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از حضور باشکوه بوشهری‌ها در انتخابات
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با صدور پیامی از حضور باشکوه و چشمگیر هم‌استانی‌ها در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی کرد .
در متن پیام ابوالحسن عالی آمده است : حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات نشان از عزم و اراده راسخ ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود و پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است . این حضور همچنین به منزله تقویت مردم‌سالاری دینی و نویدبخش آینده‌ای روشن و پرافتخار برای ایران اسلامی است که دشمنان را به عنوان مجری اصلی تحریم انتخابات ناکام گذاشت . مردم با حضور خود بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب تجدید بیعت کردند . امید است در سایه اتحاد و همدلی ایجاد شده ناشی از حضور قابل توجه در صحنه انتخابات ، مسیر پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بیش از پیش هموارتر شود .
اینجانب ضمن تبریک به منتخب شایسته مردم شریف ایران ، رجا واثق دارم با رویکرد خدمت محور دولت چهاردهم به ریاست جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان ، دولت خواهد توانست با بهره‌گیری از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و بهره گیری از توانمندی های نخبگان و اقشار مختلف در مسیر خدمت‌رسانی شایسته منشاء آثار و برکات فراوانی برای ایران اسلامی شود .
تاریخ:
1403/04/18
تعداد بازدید:
66
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal